Mi Página Web

Hisap batang abang kandung


Scribd is the world's largest social reading and publishing site.

Faizal Jaafar (faizal)'s blog on Myspace. Social entertainment powered by the passions of fans.

Adikku Bernama Rina | Koleksi Cerita Lucah



aku nak citerkan kat korang fasal pengalaman aku kena rogol dgn kawan kawan suami aku. aku nie baru kawin, tapi takda anak masa tu,ntah camana masa hari
  • kes1 - Scribd

  • kisahku


    kes1 - Scribd Sex Lucah Cerita Panas

    abang kandung takpuas

    Hisap batang abang kandung

    Abang Rogol Adik
    Faizal Jaafar (faizal) | blog on Myspace
    Di sini aku nak menceritakan pengalaman seks aku dengan adik kandung ku sendiri. Nama aku Naza. Keluarga aku berasal dari Sik, Kedah. Adik aku pula namanya Rina.
    aku nak citer kisah aku korang nak baca, korang baca jer korang tangkap leleh, terima kaseh tapi kalo nak kutuk, maaf! sebarang surat menyurat tidak akan
    Nama akak Salina. Akak kini sudah berumur 49 tahun dan mempunyai 5 orang anak. Suami akak bekerja sebagai pegawai pemasaran manakala akak tak bekerja.

    Hisap batang abang kandung

    Cerita Dewasa 17 Tahun
    Aku sedar aku ni ada rupa sikit. Aku pernah memenangi gelaran ratu cantik sewaktu aku menuntut di UPSI dulu. Aku diminati oleh ramai kawan-kawan lelakiku.
    Cerita Gersang .